ad Note

ad Note

音楽制作会社のブランディングデザイン。
ロゴの一部が重なるdとNは2人からなるユニットであることを表しています。
名刺とリーフレットには楽曲に触れることの出来るQRコードを配しています。
名刺は渡す人によって楽曲を選ぶことが出来ます。
また、リーフレットは「テクスチャとしての音楽」をイメージして、
QRコードが織り込まれた布のように仕上げました。

2018年4月
クライアント: ad Note
写真: id inc.

Branding design of music production company.
A part of the logo overlaps d and N represents that it is a unit consisting of two people.
On business cards and leaflets, QR codes are printed which let people to listen to music.
Depending on the person who exchange business cards, music can be chosen.
Leaflet was created with a theme of "music as texture".
So that it was finished like a cloth woven with QR code.

DATE: Apr. 2018
CLIENT: ad Note
PHOTOGRAPHS: id inc.